Afhentning i Nørresundby

 

Jeg vil gerne afhente og købe en vare i Nørresundby - kan jeg møde op og afhente?

Det er snart muligt blot at møde op, da en fysisk butik er på vej.
Indtil bestil blot igennem webshoppen og vælg afhentning, så er alt klart til dig når du afhenter. Du får en mail så snart ordren er plukket og klar.

Jeg har bestilt en ordre til afhentning - hvad gør jeg?

Så snart ordren kan afhentes så afsender vi en mail til dig, herefter kan du afhente.
Der kan afhentes hos os i Nørresundby i tidspunkterne nævnt herunder:
Mandag: 13.00 til 14.45
Tirsdag: 13.00 til 14.45
Torsdag: 13.00 til 14.45
Fredag: 13.00 til 14.45

Bemærk: Der er ikke personale på adressen udover de nævnte tidspunkter.

Ved ankomst ring på telefon: 30149887, og vi kommer ud med varen til dig.
Stil dig ved afhentningspunktet (ved skiltningen), som du har her.
Vi vil komme ud i midten af bygningen - imellem kontorerne og ramperne.

Adressen for afhentninger/indleveringer er:
(samme bygning som 3Deksperten, Tagtech og AWS)
Fjernstyret
Amalienborgvej 57
9400 Nørresundby

Google maps link - klik HER

Her billede af adressen set fra gadeplan af.

 Jeg ønsker at returnere eller indlevere et produkt - hvad gør jeg?

Såfremt du ønsker at returnere en vare eller reklamere, så skal der altid forud for indlevering eller indsendelse laves en sag via:
https://service.fjernstyret.dk/ 

Herefter vil vi kontakte dig/jer igennem portalen mht. næste skridt.
Såfremt du har en ubrudt og ubrugt vare, så kan du blot indsende eller aflevere varen jf. informationerne herunder - husk at vedhæfte dit "Sags-ID / Case-ID"

Indleveringer i Nørresundby (herunder reklamation og returneringer/fortrydelser) kan ske i samme tidsrum som ved afhentninger - følg blot vejledningen herunder og ring på nummer 30149887 ved ankomst .

Følgende vedlægges ved indleveringen:

  • "Sags-ID" fra service-portalen (service.fjernstyret.dk) vedlægges.
  • Såfremt dette ikke haves, så vedlægges faktura eller ordrenummer (en række bogstaver).
  • Vedlæg årsag til retur såfremt du ikke har et "Sags-ID" fra serviceportalen
  • Kontaktoplysninger vedlægges.
  • Det hele pakkes sammen i én samlet kasse eller i én lukket pose.
  • Det indleveres herefter hos Bring i tidspunkterne nævnt herunder