Daglig afsendelse frem til kl. 15:00

Afhente? Se information længere nede på siden.

*** Jeg vil gerne afhente og købe en vare i Nørresundby - kan jeg møde op og afhente? ***

Det er desværre ikke muligt at afhente før en ordre er placeret, og bekræftet klar til afhentning.
Dette da der ikke er en fysisk butik på adressen, det er kun et lager som ikke altid er bemandet.
Så snart varerne er fundet frem, vil der blive udsendt mail herom med emnet: "Klar til afhentning"

*** Jeg har bestilt en ordre til afhentning - hvad gør jeg? ***

SÃ¥ snart din ordre er markeret som "klar til afhentning" vil du kunne afhente den hos Fjernstyret.dk.
Du modtager en mail med denne besked.
OBS: Der kan ikke afhentes før der modtages denne bekræftelse.
Der kan afhentes hos Fjernstyret i Nørresundby i tidspunkterne nævnt herunder

*** Tidspunkter for afhentninger / indlevering ***

Bemærk at det IKKE er muligt at afhente i andre tidsrum, da der ikke er personale på adressen.

Mandag: 13.00 til 14.45
Tirsdag: 13.00 til 14.45
Torsdag: 13.00 til 14.45
Fredag: 13.00 til 14.45

Ved ankomst ring på telefon: 30149887, og vi kommer ud med varen til dig.
Stil dig ved afhentningspunktet (ved skiltningen), som du har her: https://fjernstyret.dk/img/2022-afhent.jpg
Vi vil komme ud i midten af bygningen - imellem kontorerne og ramperne.

Adressen for afhentninger/indleveringer er:
(samme bygning som 3Deksperten, Tagtech og AWS)
Fjernstyret
Amalienborgvej 57
9400 Nørresundby

Google maps link - klik HER

Her billede af adressen set fra gadeplan af.

Amalienborgvej 57

*** Jeg ønsker at returnere eller indlevere et produkt - hvad gør jeg? ***

Såfremt du ønsker at returnere en vare eller reklamere, så skal der altid forud for indlevering eller indsendelse laves en sag via:
https://service.fjernstyret.dk/ 

Herefter vil vi kontakte dig/jer igennem portalen mht. næste skridt.
Såfremt du har en ubrudt og ubrugt vare, så kan du aflevere varen jf. informationerne herunder - husk at vedhæfte dit "Sags-ID / Case-ID"

Indleveringer i Nørresundby (herunder reklamation og returneringer/fortrydelser) kan ske i samme tidsrum som ved afhentninger - følg blot vejledningen herunder og ring på lagernummeret ved ankomst .

Følgende vedlægges ved indleveringen:

  • "Sags-ID" fra service-portalen (service.fjernstyret.dk) vedlægges.
  • SÃ¥fremt dette ikke haves, sÃ¥ vedlægges faktura eller ordrenummer (en række bogstaver).
  • Vedlæg Ã¥rsag til retur sÃ¥fremt du ikke har et "Sags-ID" fra serviceportalen
  • Kontaktoplysninger vedlægges.
  • Det hele pakkes sammen i én samlet kasse eller i én lukket pose.
  • Det indleveres herefter hos Bring i tidspunkterne nævnt herunder