Jumpshot SC V2 er kortbane (Short-Course) version af Jumpshot-platformen med front og bag "Basher" kofangere, klar til alle off-road prøvelser, mens den slanke kortbane krop og terrændæk giver den et fantastisk udseende og god ydeevne!
V2-versionen er fyldt med splinternye funktioner til maksimal sjov overalt hvor du kører med den! For ekstra hastighed er den nye motor med 12 drejninger i 550-størrelsen og med optimeret gearing er den fantastisk til hurtig acceleration og høje tophastigheder. For at forbedre holdbarheden inkluderes nyudviklede drivhjul, ophængsdele og servo saver!
Under kortbane kroppen på Jumpshot SC V2 er chassiset et Savage-TVP (Twin Vertical Plate) design for at give et superstift chassis og midtbalanceret vægt. Det modulopbyggede design af Jumpshot-chassiset giver dig enkel vedligeholdelse og holdbar crashbeskyttelse for al elektronik. Batteriet åbnes hurtigt fra nedenunder trucken, så det er ekstra hurtigt at skifte batterier for mere køresjov!
Jumpshot V2 serien er fyldt med funktioner, der holder dig kørerende i timevis! Midt i Savage-TVP-chassiset er radioboksen beskyttet mod elementerne, og styringen har ikke kun et robust styresystem med direkte link, men også en vandafvisende styreservo for extra beskyttelse. Et kraftigt baghjul med 2WD-drivhjul giver dig mulighed for at sparke bagenden ud for ekstrem sjov, både af og på vejen! Den nye 12-omdrejede motor i 550-størrelse med sin vandtætte hastighedskontrol og optimerede gearforhold giver dig stor acceleration og tophastighed, og de nye ekstra holdbare gear er meget stærkere end det originale design. En nydesignet servo-sparer og stærkere øvre ophæng gør også forenden og styringen ekstra robust til at køre i selv det hårdeste terræn! Dette betyder, at du kan sprænge gennem enhver form for terræn du ønsker, uanset om det er græs, mudder, asfalt, grus eller noget andet!
Specifikationer for Jumpshot SC V2.0
Factory-built Ready To Run 2WD monster truck
NEW! 12-turn 550-size motor for maximum powerÂ
NEW! Optimized gearing for great acceleration and top speed
NEW! Metal idler gear in the transmission
NEW! More durable spur and diff gearsÂ
NEW! Revised servo saver
NEW! Strengthened suspension links
Tough aluminum TVP chassis design
Battery box fits 6- or 7-cell NiMH flat style stick packs and 2S LiPo packs
Battery easily accessible from bottom of chassis
HPI SC-3SWP2 Waterproof LiPo-ready ESC
NEW! ESC fitted with high-power T-PlugÂ
Enclosed receiver box
2.4 GHz radio system
Oil-filled shock absorbers
Double-wishbone suspension design
Sturdy body mounts
Standard 12mm hex hub wheel fitting
Short course truck style body with the latest HPI graphics