Traxxas har i 2018 lanceret en ny helt vild fjernstyret bil, som giver alle andre fjernstyrede biler baghjul!
Med stor børsteløs motor, et nyt setup, særlig teknik og mekanik er det lykkedes verdens største producent af RC cars (remote controlled) biler at udvikle dette spændende stykke legetøj.
Traxxas beskriver den selv sådan her: (Oversat)
Hastighed, styrke og kraft i E-revo 2.0!
Der er ingen anden monster truck som E-Revo. Den belyser det højeste niveau af kreativitet inden for design og teknik, som har udmønstret sig i ny innovation og uhørt hastigheder, der nulstiller hvert benchmark for enhver anden racing monster trucks præstationer. Nu er der en ny generation af E-Revo – E-revo 2.0. Denne nye E-Revo bevarer alle fordelene ved sit oprindelige banebrydende prisbelønnede design, men styrker dem med brutal styrke og en intens holdning, der ikke er fanger, til at levere, hvad der simpelthen er det ultimative 6s monster. Gør dig klar til et helt nyt niveau af magt, styrke og hastighed
MAXX-SPEC™ Aksler
Med inspiration fra sin storebror X-Maxx, har E-Revos drivsystem udviklet sig til at imødekomme dagens krav om at straffe 6s ydeevne. Hop højere. Rip hårdere. Slip din indre dyrestilling. E-Revo kommer ud af kassen klar til at angribe, klar til hvor din fantasi tager dig.
E-revo 2.0 Rejser sig selv op
E-Revo’s vilde kraft kan nogle gange gøre at bilen lander på hovedet. Traxxas eksklusive selvoprettelse-system gør det ekstra nemt at have det sjovt med minimal afbrydelse. Tryk blot på en knap på senderen, og i de fleste tilfælde vil E-Revo være tilbage på hjulene på få sekunder.
BRUTAL 6s POWER
E-revo 2.0 er Installeret med et ret vildt setup : VXL-6s strømsystem (ESC) har nu mere dækslidende krafter end nogensinde før, som giver hastigheder helt op til 70 + mph / 112 km/t!
Avanceret design og sofistikeret mikroprocessorstyring gør dette til det mest robuste og pålidelige højspændingssystem VXL-system nogensinde. Traxxas Extreme Power er den nye normale og E-Revo er klar til enhver udfordring.
Fjernstyret.dk sender fra dag til dag – hurtig levering og billige priser.
E-REVO VIDEO:
INNOVATION
E-Revo 2.0 er innovation i en helt ny pakke med stærkere (metal) undervogn (CG chassis), Maxx-Spec™ opgraderede aksler, og forbedret overordnet dynamik under kørsel.
Avanceret ophæng / støddæmpere
Den vippemodulerede affjedring formindsker de store hoppeturer når du kører over alle slags udforrdinger. Ekstra fordele omfatter indbygget progressiv fjederhastighed med rocker geometri og giver mulighed for at justere frihøjden uden at påvirke bilens eksisterende dynamik. De indvendige stød er monteret vandret for at sænke CG og er naturligt beskyttet mod slag og affald. Det innovative E-Revosuspension-design er uovertruffen til alle typer kørsel og terræn.
Detaljer
Med blot en håndfuld brugte dele, fra den foregående generation, pakker næste generations E-Revo snesevis af opgraderinger, så de er det ultimative RTR kørsel til vanvittige stunts og baggårdsbasering. er mulig.
Nye dæk og fælger
Nye større, meatier, terrængående Talon ™ EXT-dæk giver overlegen trækkraft og ydeevne. Det aggressive slidbanemønster har en hårdere gummiforbindelse og tykkere sidevægge, der bedre håndterer straffe 6s hjulhastigheder. Nye 6-talede sorte hjul er konstrueret til maksimal styrke sammen med en robust, truende holdning
Nye ophæng
E-Revo’s dobbelte ophæng opretholder korrekt ophængsgeometri gennem hele rejsens rækkevidde. Disse højteknologiske fjederarme blev oprindeligt udviklet med endelige elementanalyser for at finde smartere måder at modstå brud på. I dag er de endnu mere hårdføre med mere materiale i næsten alle dimensioner og hårdere nye materialer, der yderligere modstår slagskader, selv i koldt vejr.
Heavy-Duty ophængs links
Ophængende til affjedringer benytter nu 5 mm stålforbindelser med større stangender og mere trådindgreb for at gøre dette til den hårdeste E-Revo-suspension nogensinde.
Funktionel bagvinge
Et andet kendetegn ved E-Revo er den funktionelle bagvedspids position optimeret for at reducere træk, mens den stadig giver værdifuld nedrustning for stabilitet. En stiv tværbøjet understøtning giver mulighed for flere vingejusteringer og giver rigelig støtte i tilfælde af rollovers. Vingen gør også et godt wheelie stop, når du udøver fuld 6s strøm!
Skrift hurtigt batterier!
Det innovative chassis design på e-revo 2.0 indbygger beskyttede batterikabinetter i siderne af chassiset for et ultra-rent look. Hurtiglås batteridøre monteres direkte på chassiset, så der er ingen klip eller holde nede for at tabe. Batterirummet er blevet bøjet til praktisk taget eliminering af flex og giver mere sikker batteridørlåse.
Køling til batterierne
Som i den tidligere version har E-revo 2.0 køling til batterierne indbygget – det er smart.
Vandtæt
E-Revos sjov er ikke begrænset af mudder, sne eller vand. En forseglet modtagerboks med nem adgangskontakt beskytter TQi TSM-modtageren for alt vejr eventyr. Dirty lastbil? Bare slus det af. ESC, servo og modtagerboks er fuldt vandtætte.
5mm motorplader
En stærkere og tykkere 5 mm blå-anodiseret aluminiumsmotorplade bruger større hardware til at holde motoren fastgjort på plads under de hårdeste bashing sessioner
Lavprofil transmission
Transmissionen sidder lavt i chassiset for at holde tyngdepunktet så lavt som muligt. Et nyt, mere kompakt gearkasse design er optimeret til E-Revo pligt. Motoren er placeret så tæt på chassis midterlinie som muligt for at neutralisere venstre / højre chassisforspænding.
Dobbelt-servo til styringen
E-Revo leverer stram, hurtig styring gennem sit unikke dual-servosystem. Med i alt 250 oz. af dækkende drejningsmoment ved hånden, styrer E-Revo med præcis myndighed. En opdateret center bellcrank giver flere styring kaster for endnu bedre drejning svar.
GTR støddæmpere
Støddæmperne er beskyttet inden i bilen – smart! Oliefyldte GTR-støddæmpere med større diameter fastgøres til de progressive vippearme til silkeagtig glat dæmpning. Gevindede aluminiumkroppe har krave til nem forlæsning af foråret. Silikoneblærer og X-ringtætninger forhindrer lækager for langvarig ydeevne.
Nye stærke differentiale beskyttelse
De forreste og bageste skotter blev fuldstændig redesignet for at give plads til de massivt større ring- og tandhjulsgear. Det nye design er meget mere stift og fanger differencen i en øvre og nedre skråkonfiguration, der muliggør styrket integration med chassis og skidplader samt lettere adgang til rengøring og service.
Nye aksel holdere
Større stærkere akselbærere rummer større lejer og store 8mm hærde stålstubaksler. Drejekuglens design giver mulighed for ekstrem ophængsbevægelse og lette justeringer af camber. Drejekuglens hætter er blevet raffineret for at forhindre losning. Silikongummipakninger beskytter mod snavs for jævn og pålidelig drift..
Maxx-Spec™ Driveshafts
E-Revo kopierer fra X-Maxx med dens hærdede stål CV drivaksler udstyret med massive 8mm stub aksler. De hærdede ståldrevskopper monteres til større 8 mm hærde ståldifferentialeudgange. Disse drivaksler blev oprindeligt konstrueret til ultimativ styrke i X-Maxx og er nu lige hjemme i E-Revo. Nu kan du opleve alle de ydeevne og sjov 6s strøm har at tilbyde uden at holde tilbage.
E-REVO specifikationer:
Længde: 23,05 inches (585 mm)
Bredde: 18,32 tommer (465 mm)
Frihøjde: 2,9 tommer (73 mm)
Vægt: 11,2 lb (5,08 kg)
Højde: 8,7 tommer (221 mm)
Hjulstørrelse: 14,94 tommer (380mm)
FRONT STØJ LÆNGDE: 3,42 tommer (87 mm)
BAKGRUND LÆNGDE: 3,42 tommer (87 mm)
Dæk limet: 6,4 x 3,5 tommer (162 mm x 88 mm)
HJUL: 3,8 tommer (97 mm)
Hastighedskontrol / ESC: Velineon® VXL-6s
MOTOR (ELEKTRISK): 2200kV Børsteløs
BREMSTYPE: Elektronisk
DRIVE SYSTEM: Akseldrevet 4WD
RADIO SYSTEM: TQi ™ 2-kanals sender med 6533 TSM modtager
SERVO: Dual 2075
Tophastighed (med anden gearing): 70+ mph / 112 km/t.
Niveau: Øvet
Batterirum: 156mm x 50mm x 29mm